Ugbet Merhabalar. Bebeğim 6bucuk aylık. Sağ ayak baş parmağında tırnak batması var. Dün kızarıklık vardı bugün beyazlık da gördüm sanırım iltihaplanma var. Doktorumuza yazdım ama bi buraya da sormak istedim başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz