Prensesannesi14 Anneler kizim 17 sinde 1 yaşına girecek emiyor yemek de yiyor ama sütüm azaldı gece de doymuyor doymadigi için de uyumuyor biberon asla tutmuyor alsada hemen bırakıyor napmam lazım nolur yardım edin nasıl bı yol izlemem gerek
Morcivert061 Prensesannesi14 eğer emerek uyuyorsa doyamadığı için değil memeye alışkın olduğu içindir. Öyle uyumayı öğrendiği için. Benim kızımda öyleydi memeyi bırakınca uyanma sorununda çözüldü. 1 yaşından snra gece beslenmesini bırakın diyorlar zate bi doktorunuza danışın
anne0666 Karşında başkası emsin sen kenara köy elinden çektikçe istio suyu falan onla ver tadını beğeneceği meyve sularını ver zamanla alio
Prensesannesi14 anne0666 Ya deniyorum abisi de biberonla içiyor ama devam sütü falan verdim beğenmiyor galiba napicagimi sasirdim
anne0666 Prensesannesi14 sen ilk başta onun alabileceği tatlarca biseyler ver alıştır bide doldurma bı yudumluk ver süreklilik olucaktir ben öyle denedim
Morcivert061 Prensesannesi14 işte bu alışkanlık ona önce menesız uyumayı alıştırman lazım yoksa biberonu kabul etmez uyumak içim bende çok uğraştım