Prematüre bebegim var 70 gun ydyb kaldi eve geleli 15 gun oldu sicaktanmidir nedir bilmiyorum devamli uykusu bolunuyo 1 saatte bir kalkiyo normalde emer uyur hic uyanik kalmazdi simdi ara ara uyanik kalmalara basliyor uykusunda devamli saga sola donerek kendini uyandiriyor kundak yapiyorum uyumuyor ayni sorunu yasayan var miii