Fikriye2408 Pınar, içim gibi markaların devam sütleri var biliyorsunuzdur belki, biz doktorumuza danışarak onu kullanmaya başlamıştık, içerisinde mama içeriğinde olan vitaminlerden var tadıda normal inek sütüne göre daha mama tadında, doktorumuz içerisinde bulunan vitaminlerle daha iyi olacağını düşündüğü için bu sütleri önerdi. Çünkü 14 aylıkken falan artık mama istemedi mecburen gece beslenmesi için vermem gerekiyordu şu an 21 aylık hala geceleri içiyor gündüzleri yemek yiyor. Biz bir sorun yaşamadık.