Merhaba güzel anneler oğlum 5 gün sonra 2 yaşına girecek memeyi bıraktırmak istiyorum.Fakat o kadar bağımlı ki her dakika emmek istiyor ve meme emdiği için pek fazla yemek yemiyor birde azı dişlerini çıkardığı için bu ara daha bir emmek istiyor ne yapmalıyım nasıl kolay bıraktırabilirim.Bu süreci oğlumu ve kendimi yipratmadan nasıl atlatabilirim yardımlarınıza ihtiyacın var 🙂