Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 ay 10 günlük. 1.5 2 aya kadar herşey çok normaldi fakat artık sütüm git gide azalıyor. Hatta yok denecek kadar az. Süt arttırıcı çaylar helva bol su içiyorum ama olmuyor. Başka önerisi olanlar varmı çaresizim mama veriyorum. Sütüm ile doymuyor. (Mamaya asla karşı değilim)