Kızım 4.5 aylık doğduğundan beri hep ağlıyor ne yapsam memnun edemiyorum ve yarım saatten fazla uyumuyor. İlk 3.5 ay gaz sancıları vardı ondan ağlıyor diyorduk gazını da çıkarabiliyor artık, ağlamaları yırtınır gibi değil artık ama sürekli ıııııh ııııııh mızlama şeklinde ne aldıysak ne yaptıysak memnun edemedik. Her türlü oyuncak, ana kucağı, yatak her şey var evde bana yer kalmadı ama olmuyor olmuyor olmuyor. Yalnız bakıyorum, bir de anksiyete hastasıyım. Artık dayanamıyorum. İdrar tahlili, tüm organların ultrasonu, göz vs her şeyi yapıldı. Bir kalbiyle beyni kaldı onları da göstereceğim. Kucakta ağlıyor yerde ağlıyor yatakta ağlıyor oyun halısında ağlıyor, otomatik sallanan beşiğinde ağlıyor, kanguruda ağlıyor, bebek arabasında ağlıyor. Ne zaman düzelir ne olur düzelecek deyin. Kendi kendine bazen oynuyor o zaman bile mır mır hep söyleniyor kavga ediyor. Meme reddi de var tükendim