Buglemsayarlioglu Herkese merhaba, bebegim 5.5 aylik ve doktor tavsiyesi uzerine ek gidaya basladik 15 gun once. Kilosuna da az demisti doktor onyuzden basladik zaten. Bebeginize kilo almasi icin neler yediriyorsunuz? Tavsiyesi olan var mi?
busrasahinn Buglemsayarlioglu öncelikle mama ile mi besleniyor anne sütü mü biz mama ile besleniyoruz tam 5 aylıkken başladık 6 ay 24 günlük oğlum kilo alsın diye cabalamiyorum herseyi veriyorum mesela sabahları 4 5 bebe bisküvisi 1 cay kaşığı dut pekmezi haşlanmış yumurta sarısı 1 2 dilim peynir yarım muzu blenderden geçiriyorum çok seviyo oğlum bunu ve bunun kilo aldırdığini düşünüyorum 😊
03saliha06 Buglemsayarlioglu sebzelerini pişirirken içine biraz irmik at canım pirinç unlu meyve püreleride yapabilirsin
DenizKizi Buglemsayarlioglu bebeğin yapısıyla alakali kilo almayacağı varsa ne yeşerirsen yedir almaz bazısına da su içse yarar. Mesela genelde burda anneler pirinç unu muz pekmez falan diyolar hep ben kizima pirinç unu yedirdim 1 ay yatmadan once hergun kilo falan almadı hep ortalamada doğduğundan beri. Oğluma pirinç unu hic geçirmedim hep ortalamanın üstündeydi 10 yaşında 50 kilo ne yese yariyo simdi de zayıflasın diye uğraşıyoruz malesef
Abdisumeyye Buglemsayarlioglu bnm oğlumda 8 aylik 6. Ayda basladik ek gidaya kemik suyu ile yaoyum çorbaları bnde keci sutuyle muhallebi yao9youem kemik suyu en iui besleyicisi bnce herşey ver dedi doktorumuz zaten
Anne busrasahinn maşallah bol bol yesin. Benim kızım 9 aylık çok zor yediriyorum :((( anneliğin en zor yani yemeyen bebek ve hasta olan bebekmis:(
Mrt busrasahinn canım yanlış anlamassan bişey söylicem verdiğin cok karışık değilmi yumurta peynir muz pekmez falan tatlı tuzlu hepsini ayrı ayrı vermeyi dene bence sonra tatları tanımadığı ve bulamaca alıştığı için örneğin yumurtayı tek yemeyebilir çevremde cok gördüm 2 yaşında yumurtayı peyniri tek yemeyen bebe bisküvisi sadece şeker hiçbir besin değeri yok ve blendr kullanman senin için yarın öbürgün sıkıntı olucak çiğnemeyi öğrenmesi açısından çatalla ezilebilen şeyler hepsi
Buglemsayarlioglu busrasahinn ben de buna benzer bi kahvalti yediriyorum, yumurta sarisi, kendi yaptigim biskuvi, muz, elma koyuyorum icine. Gunde 3 ogun ek gida veriyirum, kalani hep anne sutu.
Buglemsayarlioglu 03saliha06 irmik daha erken diye onu koymadim henuz. Pirinc unlu meyveli muhallebiler de yapiyorum ama sabki yine de ayni gibi bilmiyorum 😔
busrasahinn Mrt doktor söyledi zaten canım kafama göre yapmadım 🤭 yok estağfurullah ne yanlış anlaması once tadına ben baktım tadı güzel olduğu için bebeğime de veriyorum
busrasahinn Mrt ayrı ayrı da yiyo hepsini o karışımı yedikten sonra ben kahvaltıya geçince hepsinden tek tek de yiyo
busrasahinn Mrt blender kullanıyorum ama Pütürlu bırakıyorum tabiki aynı zamanda puturleri çiğnemeyi de biliyo anlicagin 🤭
busrasahinn Buglemsayarlioglu hem besleyici hem lezzetli ben önce tadına bakmıştım ilk vermeden önce 😊 sizinki kaç aylık 😊
Buglemsayarlioglu Abdisumeyye bazilari da erken diyo. Mesela sabahlari ceviz findik ezmesi gibi katsam mamasina, hurma katsam biskuvisine. Et sutu tavuk suyu katsam. Bunlara erken mi bilmiyorum?
Buglemsayarlioglu busrasahinn ben de mutlaka hepsinin tadina bakiyirum, bizim yediklerimize yakin yapiyorum corbalari falan sevsin diye 😂benimki 5.5 aylik da ondan her seyi veremiyorum
busrasahinn Buglemsayarlioglu et suyu kullanmadım daha ama tavuk suyu kullandım corbalarina bizde 5 aylıkken başladık 😊