Semrakrbck Persembe gunu asi oldu bebegim bugun 4 gun olcak bebegim cok fazla terliyor dus aldirmak istiyorum da bu kadar sure yeter hemsire ptesi kadar demisti
Mltems Semrakrbck 3 gün koluna su değmiycek. Önemli olan verem aşısı olan koluna su değmemesiydi. Bizde perşembe yaptırdık aşısını bugün yıkıycam
Cemreninannesi11 Semrakrbck bizde cuma günü olduk benim kızımda çok terliyor ama hemşire 3 gün yıkama dedi
Melikeeeecansuu pembekoalam yapıldıqı gun sayılıyormu yoksa yapılfıqı gundrn bırgun sonramı sayılmaya baslıyor