Ases Nasıl başlık açacağımı bilemedim lohusalık döneminin37. Günündeyim ama afedersiniz kanama oldu böyle durum yaşıyan bilen varsa bi yaza bilirmi ya normalmidir doktora gitmek gereklimidir yada lohusalık tam bitmeden adet dönemi başlarmı
denizzzz95 Ases canm 55 gün oldu tam btti derken tekrar kanamam oluyor ara ara 60 güne kadar falan normal diye biliyorum düzensiz olması.Birde adet görüyormuş bazıları.Kimi aylarca görmüyormuş 🤷🏼♀️
Sedefba Ases başlar, adet olmuşsunuz dur benim de öyle oldu takip edin adetiniz gibi 5-7 gün arasında sürerse panik yapmasın uzun sürerse doktora gidersiniz
Ases denizzzz95 inşallah bu benim ikinci çocuk birde ama onda hiç olmamıştı aslında ondan tesirgin oldum
denizzzz95 Ases Her hamilelik farklıdır derdi Doktorum sanırım vücut doğum sonrası bile farklı tepki veriyor😇