Kızım 20 aylık. Hep mutsuz. 2 aydır bu sekıldeydı sımdı tavan yaptı. Dun mesela banyoda kriz gecurdı nasıl girdik nasıl cıkardım bilmiyorum. Gun ıcınde hep mutsuz hep aglıyor. Hıc oyalanmaz (zor oyalanır). Genel olarak aglar huzursuz mutsuz. Vallahi psikolojim bozuldu memeye tapmıs durumda acıl kesmem lazım kıyamıyorum. Gun ıcınde 40 kerede meme ıcın aglıyor