5 ay 13 günlük kızımla bir kaç gündür aynı şeyleri yaşıyoruz. Erkenden uyumak istiyor yatırıyorum çığlıkla uyanıyor sakinleşsin diye emziriyorum ama geri uykuya dalamıyor, memeden ayrıldığı an ağlıyor. Diş mi, atak mı, alerjik bi çocuk diyet yapıyorum acaba diyette mi kaçak var kafayı yemek üzereyim. Eşim de geceleri çalışıyor çok zorlanıyorum gerçekten. Umarım bir an önce geçer.