Kızlar merhaba. Bebeğim 50 günlük. O kadar iştahlı emerdi ki uyanıkken memeyi bırakmaz istemezdi. 5 gün önce aniden memeyi görünce ağlamaya başladı ve ne yaptıysam olmadı. Ne yapcağımı şaşırdım artık. İlk gün acıkınca emer diye bekledim ama yine emmedi çocuğu aç bırakmak istemediğim için sağıp vermeye başladım. Ama böyle de nasıl olacak bilemiyorum çok üzgünüm😔