Kızlar soğuk su içtim maalesef birkaç gün ve grip oldum benden yavruma da geçti o öksürüyor sadece (covid testi yaptırdım negatif çok şükür) bebeğim 3,5 aylık hastane ortamına sokmak istemiyorum götüreyim mi sizce öyle aşırı öksürüğü yok ama ara ara öksürüyor bu arada emziriyorum ben ne içebilirim ne yapabilirim dr sadece parol verdi