AYaseminalya Bebeğim henüz 13 günlük ve geceden beri uyumuyuryz sürekli mememde durmak istiyor çektiğim de ise uyanıp ağlamaya başlıyor Çıldırmak üzereyim ne önerirsiniz neden yapıyor anlamadım
Cheddar AYaseminalya yenidoğan zamanı normal. Tek aktivitesi meme emmek oluyo ilk zamanlar. Emzik vermeyi deneyin diyeceğim ama meme reddi yaşamanız yüksek ihtimal o yüzden bu dönemlerde ihtiyacına uygun davranırsanız zorlanmazsınız umarım yanınızda yardımcı olacak birileri vardır. Siz sadece bebekle ilgilenip dinlenin o uyuduğunda
Tazeanneg AYaseminalya canım 19 günlüğüz bizde öyleyiz sürekli emmek istiyoruz süt gelmeyince bi ağlamalar falan.. geçecek inşallah bu günler de