Günaydın cefakar, güzel analar..
O kadar çok başlık gördüm ki hastalıkla alakalı ne oluyo yavrularımıza ☹️
Kızımda iki gündür ateşli. İlk gün 38i geçmedi ama dün gece 39lardaydı. Biz şuan karantinadayız. 9. Gündeyiz. İlk 2 gün kızımda hapşuruk ve burun akıntısı olup geçmişti 1 hafta sonra ateşlenmiş oldu. İştahı genel keyfi yerinde bugünde devamı gelirse doktora götüreceğim. Vitaminler kullanıyoruz, ıhlamur, zencefilli macun yediriyorum. Vücutta enfeksiyon varsa diye paça çorbası yapacağım inşallah iyi gelir. Umarım bütün yavrular düzelir tez zamanda. Bende gram uyku uyumadım çok yorgunum 😑