Merhaba 4 gun oldu ılk kusmayla başladı sonra ıshal ve ateş oldu sımdı ıse sadece ıshal var hıc bır şey yemıyor ağzını kılıtlyr halsız yuruyemıyor öyle yatmak ıstyr şükür kı emıyor bıde diş çıkaryr üstüne 😢 ne yapacağımı şaşırdım aynı durumda olup atlatanlar var mı çabuk gecsın ıstyrm oğlum cok hareketliydi sımdi eser yok ondan 😟