Günaydın annişler 💐 oğlum 5 ay 8 günlük birkaç gündür çok ağlak bir bebek oldu. Yerde oynarken elinden oyuncağı düşsün, uzanamamış olsun, ağzına tam alamamış olsun ağlayıp duruyor. Sizce normal mi? 4. Ay atağında bile hiç böyle huysuz olmamıştı.. Dişleri kaşınıyor ondan olabilir mi bu huysuzluk, ağlak hal? 😭😭