EsmaGnc Merhaba anneler, 20 günlük bebeğim var günde en fazla 2 -3 saat uyanık kalıyor acaba normal mi yoksa fazla mı uyuyor ? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
nesparlar EsmaGnc benim bebeğimde aynı bazen 3 saat oluyor zorla emzirmeye çalışıyorum aç kalmasın diye
Sonsuzluk052018 EsmaGnc sarilik olabilir cok uyuyorsa eger uyandirmaya calistiginda da uyanmiyorsa sarilik olabilir