becbz4- Gnll bize doktor 2 gün sonra demişti sargısı vardı duşta düşer dedi düşmezse de siz çıkarın demişti çıkarmıştık o gün
Tgb94 Gnll biz de de yeni yaptırdık doktor 4.gün banyo yapabilir dedi bugün 3.gün ama yarın nasıl olacak bilmiyorum daha tam iyileşmedi sanki 4
Gnll becbz4- bizim sargısı düştü ama alt tarafı tam iyileşmedi bizde korkuyoruz yıkasak mi havalar çok sıcak cocuk bunaldı artık
becbz4- Tgb94 bence 2 gün dolduysa mutlaka yıkayın, hatta doktor bize ne kadar su ile temas ederse o kadar kabuk bağlamadan iyileşir o bölgeyi günde 3 4 kez yıkayın demişti