4 aylık bebeğimi dün akşam üstü sol mememden emzirdim hicbir sorun yoktu. Ama sonrasinda ve hala israrla sol mememi almiyor. Kıyameti koparıyor. Ne oldu birden? Sağı alınca sakinlesiyor ama sola yaklasinca çığlık çığlığa. Atak desem diğer mememi emiyor?