Arkadaşlar merhaba bebeğim(kızım ) daha 40 günlük inanılmaz derece gaz sancıları ağlama nöbetleri geçiriyor kullanmadığım gaz damlası kalmadı. Metsil , Maflor, Sab simplex ama faydası olmadı.Okuduklarıma göre 1 çay kaşığı rezene ve kimyonlu kaynatılmış suya koyup 5 dakika demledikten sonra kendimiz de içip bebeğe de vermeliymişiz. Günde kaç kere verebilirim emzirmeden önce mi sonra mı ve kaç kaşık vermeliyim yardımcı olur musunuz lütfen?