buselidunya Kızlar nasıl böyle bi hata yaptım bilmiyorum ama uyandığı gibi yatakta yanıma aldım bu arada fazlasıyla yorgunum gece hiç uyumadı diyebilirim ben de aynı şekilde, o yorgunluğun verdiği şeyle dalmışım ve sürüne sürüne halının üstüne düşmüş ben de düşmesinin ve ağlamasının sesine uyandım 😪 Şuanlık anormal bişey yok gibi. Bişey olmuş mudur ya da nasıl bi yol izlemem gerekir 🙏🏻
Mom726373 buselidunya gözlerine takip yaptırın, kulaklarına bakın, uyutmayın, kusması ağlaması şişliği takip edin şuan nasıl? Ulaşabiliyorsanız doktora gitmeniz çok çok iyi olur içiniz rahat eder
BurcuKucuk buselidunya geçmiş olsun. Yatak yüksekliği 50 cm ve üzeri ise bir doktora gitmenizde fayda olacaktır çünkü 50 cm ve üzer riskli bir yükseklik
defneaselinannesi26 buselidunya ben radyoloji teknikeriyim kimisi 2. Kattan düşer bişey olmaz kimisi koltuktan düşer ciddi sorunu olur doktor a gidin ne olursa olsun
Kinginthenorth buselidunya ulaşabiliyorsanız doktorunuza danışın. Bebeğimde geçenlerde düştü, doktoru gözlerde kayma, kusma, uykuya düşkünlük olursa hastaneye gitmemi söyledi. Siz de takipte kalın, içiniz rahat etmezse hemen gidin doktora.
buselidunya Mom726373 Şuan kusma vs hiçbişey yok hareketleri herşeyi normal şükür 🙏🏻 baya zamandır uyanık uykusu var ama yine de uyutmıyım mı
buselidunya BurcuKucuk Öyle mi sanırım yatak yüksekliği 55-60 cm gibi bişey. Hareketleri gayet normal ama yine de dediğiniz gibi gitmekte fayda var🥺
buselidunya Kinginthenorth Biz de bi acil doktoruyla görüştük, o da aynı sizin söylediklerinizi söyledi takipte kalıcam bakalım🥺
Eminerd buselidunya 60 cm yataktan düştü oğlum ağlaya ağlaya götürdük hastaneye tomografi çektiler bişey çıkmadı çok şükür. Ne olur ne olmaz acile bi götürün bence geçmiş olsun 🙏🏻
buselidunya Eminerd Yaa sağolun 🥺 Sanırım bizim yatakta 60 cm gibi bişeydi. Korktu biraz ağladı ama kısa sürede normale döndü inşAllah sorunsuz atlatırım bugünü🙏🏻
Aselduru88 buselidunya tam 8 aylikti düştüğünde sanirim yatak 45 cm filandi yuksek bir yatagim yok ordan düştü kızım mama yapmaya gittim salak gorumcemde yatagin ustune koymuş sevmek icin telefon calinca iceri girmiş almaya kizimda dönmüş düşmüş acile gittim valla hemen tomografi çekildi 24 saat gözetim altinda tutuldu
buselidunya Aselduru88 Ya aslında düşmez etmez diyoruz ama bir anlık bişeymiş gerçekten. Bi de üstüne bizim yorgunluğumuz eklenince kötü şeyler olabiliyor🥺
Buse-1 buselidunya yaklaşık bi 20 25 gün önce aynı şey benimde başıma geldi. Biz gece korkuyla acile gitmiştik. Kusma falan hiçbirşey olmamıştı ama yine de tedbir amaçlı bi acile gidin isterseniz en azından içiniz rahat eder. Sakın kendinizi de suçlamayın o kadar yorulup da çocuk bakmak kolay iş degil bu sizin suçunuz da degil .
buselidunya Buse-1 Çok haklısınız. Ama insan ister istemez kendini suçluyor ya benim sorumluluğumda benim yüzümden oldu diye vallahi bugün ne yaşadığımı bilmiyorum Allahım biz annelere güç versin🙏🏻
Asyanesrin buselidunya 4 gün önce aynı durumu yaşadım bende memlekette olduğum için doktorumu aradım ona sordum düştüğü yer sert zeminse hemen doktora git dedi gittim çok şükür bişey olmadı sizde gidecek durum varsa gidin bence geçmiş olsun
buselidunya Asyanesrin Sağolun💖 Parkeye değil de halının üzerine düştü o da, ama herhangi bi yerinde bişey yok hareketleri hali normal şükür. Biz de doktorumuza sorduk kontrol etmek gerek dedi öyle takipteyiz bakalım🥺
Miniklord buselidunya bizimde birkaç ay önce başımıza geldi . Çok şükür bişey olmadı ama doktor takip etmemiz gerektiğini söyledi kusma vs olacak mı diye .
buselidunya Miniklord Hımm. biz de doktora sorduk o da aynısını dedi eğer kusma halsizlik vs yoksa problem olmuyomuş yükseklik de önemli tabi ama inşallah olmaz da🙏🏻
Buse-1 buselidunya okadar iyi anlıyorum ki sizi bende kendimi yemiştim bütün gün aglamıştım. Ama olabilir elbette yoruluyoruz herşey anneye kalıyor bi zaman sonra insan yorgunluktan çocuga bakamaz oluyor.