Mom44454 diğerini bilmiyorum ben park beşik kullaniyorum ama park beşik alırken özelliklerine bakmak çok önemliymiş. Benimki Kraft marka, iki kademesi var. Bebeğim küçükken iyi güzeldi ama şimdi alt kademeyi kullanmam gerekiyor. Bebegim kendi uyumuyor ben memede uyutup koyuyorum ama uyanıyor yatırırken. Gece de sık sık uyanıyor al koy imkansız oluyor. Ben de alt fermuarini açtım beşiğin önüne yer yatağı yaptım oraya yuvarlanıyor öyle böyle sabahı ediyoruz. Hiç beşik olmasa yer yatağı açsam daha iyiydi