Merhabalar, oğlumu 43 günlükken kendi isteğimizle sünnet ettirdik. Doktorumuz genel anesteziyi uygun gördü, çok hareketliydi. 3 gün oldu sünnet yaptıralı ve şimdiden iyileşti diyebilirim. Ancak anesteziden kaynaklı mı bilmiyorum. Uyurken birden genzine süt kaçmışta onu çıkarmaya çalışıyormuş gibi sesler çıkarıyor. Ama boğulacak gibi oluyor. Hatta uzun sürdüğünden korkusundan uyanıp ağlamaya başlıyor. Saatlerce uyuyan çocuk 1 saatten fazla uyutamaz olduk bu krizlerden dolayı. Çocuk doktoruna götürdük ‘hiçbirşeyi yok’ diyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Teşekkür ederim şimdiden cevaplarınız için