civcivoz arkadaşlar bu gün doktora a tekrar sordum yine gerek yok ıstersen verebilirsin dedi. Benim çocuğum gayet sağlıklıymis istersen verebilirsin bundan sonra dedi . Su zaman a kadar vermemende hic bir sakinca yok yanlis bisey yapmadin sen harika is cikaruyorsun dedi ve o kadar motive edici destekleyici konustu ki yine içim rahatladı .