Bebeğim 4 aylık ,kilo alımı çok iyiydi. Ancak son ay 36 günde 400 gram aldı doktor meme +Mama devam edelim dedi. Sütümün azaldigini hissetmişdm aslinda asiya bağladım, çünkü stresli ortamim yok
Beslenmemde iyiydi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Sıcakdan dolayıda kilo almamış olabilirmi