Merhaba benim 10 ay 15 günlük kız bebeğim var bizim desteğimiz ile adim atıyor ama parmak uçlarında sürekli baskı yapıyorum normal bassın diye o zaman da oturmak istiyor yürütecek ben kendim kullanmadım evimde yoktu ama çalışıyorum annem bakıyordu arada bırakıyordu annem kendi evinde bu durumu yaşayan var mi ne zaman düzelir 😒