Kızlar bebeğim 16 günlük ve artık çok gazlanıyor gazını çıkaramıyor.. o kadar hareket yaptırıyorum ama rahatlayamıyor, uyuyamıyor gazdan.. ne yapmam lazım gazını gidermek için ya da gaz olmaması için 🥺 ilk bebeğim, tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🙏🏻