HamzasMomy Mrb kızlar oğlum 2 yaşında. Sağlık ocağına götürdüm o zaman öksürük yoktu doktor bademcikler boğazı şişmiş dedi antibiyotik verdi. Şimdi öksürmeye başladı. Önerebileceğiniz birsey var mı?
Maviyesil121212 HamzasMomy zencefil ve balı karıştırın macun kıvamına gelsin üzerine de 1-2 damla limon sıkın gece yatmadan verin rahatlatıyor( doktorumun tavsiyesi)
Kubraybars HamzasMomy merhaba canim aynı şeyler bizdede oldu dut pekmezi varsa sabah öğle akşam 1 tatli kaşığı verebilirsin öksürük için cok etkili geçmiş olsun ⚘
Kereminannesiii HamzasMomy doktora gidene kadar doğal yollar deneyin bence. Ihlamur bal limon verebilirsiniz. Ballı limon verebilirsiniz boğazını yumuşatsın
Zhnce HamzasMomy prospan surup olabilir Ben pekmez de veriyorum Nane çayı da yapıp veriyorum Bazende tereyağı eritip içine pekmez koyup veriyorum
HamzasMomy Nur8134 doktorumuza da gitmek istiyoruz ama randevular çok dolu.. Propan bizde denemiştik 10aylikken ondan alalim gene en iyisi.. Tskler
HamzasMomy Maviyesil121212 zencefil toz olarakmi yoksa tazesini rendeleyipmi yapıyorsun? Tavsiyen için tsk ederim
Maviyesil121212 Ikrazumra19 kızım 28 aylık şimdiye kadar öksürüğü icin hiç şurup alıp da kullanmadım zencefil mucizevi bir şey gerçekten
Ikrazumra19 Maviyesil121212 bende oksuruk icin hic kullanmadim kendimde surekli yaparim balli zencefil cok iyi geliyor ilactan daha iyidir 🙂
Mutluyuvam HamzasMomy öksürüğe kesin çözüm diyebilirim canım ama sizdede işe yararu inşallah. Tereyagını eritin kaynatmayın üstüne pekmez dökün karıstırın içirin birbucuk yasından itibaren yapılırr dıye bılıyorum