Narin9 dlrkrn geçmiş olsun isilik olmuş çok mu sıcak yaşadığınız yer klima kullanıyor musunuz. Çok ince giydirin kısa kollu zıbın sıfır kol yada şort yeterli. Şampuanını yada deterjanı değiştirdiniz mi? yada farklı bir yerden kıyafet mı aldınız
Cigdemce dlrkrn yaa çok geçmiş olsun 😔 dün bizimde boğaz altı oldu. Mustela losyon sürdüm anında geçti kuzum.