Evet büyük bir salgın var oğlum 15 aylık ve ilk kez hasta oldu 39.7 derece ateşi bile gördüm bayram tatili derken hep acile götürdüm ve doğru bı müdahale yapılmadı pazartesi doktora gittim kan ve gaita tahlili aldı kanda enfeksiyon oranı yüksekmiş olarak çıktı hemen bı antibiyotik iğne verdi iki gün kullandım ateşi düştü enfeksiyonun direnci kırıldı bu seferde verilen enjeksiyona alerjiniz çıktı ama şükür ishal haricinde hepsi geçti 🙏🙏 size tavsiyem kan tahlili verip bı baktırın sonuclarina ona göre tedavi yöntemleri belirlensin