Yamanikomm 2 yıl kullandım diye yazdım farkındaysanız ama her gün değil tabi ki öyle olsa emin olun emzik bu kadr sağlam kalmazdı😊 üzüm ve kiraz verirken ben kullandım sadece cekirdeklerinden dolayı ayrıca bu şekilde satan çok kişi var artık bu ürünler firmadan geldiğinde kaynatiliyor dezenfekte ediyoruz normal böyle alincada aynı işlem yapılır. Yırtık vb yoksa sorun değil bence şahsi fikrim ama herkesin fikrine saygı duyarım 😇