Parss ilk dozu 3 aylıkken sağlık ocağında olduk 2. Dozu 5. Ayda vermemizi söyledi doktor ben kendim aldım evzaneeen 2. Dozu kendim verdim aşı diye geçtiğine bakmayın ağızdan alınıyor tek seferlik . Bu arada soguk dolaplarda saklanan bi ilac ben eczaneden aldığımda yanında buz da koymuşlardı kapta buzun yanından alıp 2 dk Oda ısısında bekletirseniz daha sağlıklı olur 3. Ayda sağlık ocağında hemşire ağızdan direk verdi buzun yanından alıp bebeğim 2 gün öksürdü ateşlendi . Yani kısacası soguk vermeyin bunu hemşireler düsünemiyor direkt olsun veriyorlar . Doktorunuza da danışıp evde sizde verebilirsiniz ilacı alıp