Rabiia Yani gördüğüm gözlemlediğim 2-4. Aylarda rotarix yapıyorlar. 3-5-7 de rotateq yapılıyor. Rotateq alıp 3. Ay yaptırabilirsiniz. Yalnız doktorumuz bize şöyle demişti rotateq yapılırken 2. Ay aşısının üzerinden en az 28 gün geçmesi lazım çünkü verem aşısı canlı asi demişti. Belki rotarix için böyle bişey yoktur ama bilginiz olsun