Msbebek ya doğduğu zamandan beri öyleydi Aslında ben iki saatte bir beslemek için zorla uyandırıyordum çok huysuz oluyordu hep ağlıyordu sonra uykusundan uyandırmamaya başladım şaşırdım kaldım saatlerce uyuduğunu görünce önce ses yapmayalım falan diye geziyorduk evde baktım gece uykularında dünya yansa uyanmıyor derin uykuya geçiyor bende şaşırdım ama uyuyor 😂 gündüzleride uyuyor en fazla bir buçuk saat uyanık kalabiliyor sonra uykusu geldiği çok belli oluyor gözleri kızarıyor huysuzlaşıyor hareketler yavaşlıyor . Ben hep yan yatırıyorum uykusu gelince o yüzden yüzünü yana yana çeviriyor uzun oldu biraz 😂 7.5 8 gibi uyutmaya çalışsanız bir saat bile olsa deneyin belki işe yarar