Merhaba anneler ! Çoçugum 1 aylık çok hızursuz bugun 2 doktora gittim birisi fazla emziriyorsuz dedi ikincisi gaz sancisi dedi ilaç verdi biogaia ikincisi simplex verdim gazını çıkardi ama gine huzursuz , aslinda rahatlamssi lazim degil mi ?sutum de iyi belki doymuyor mu niye boyle oluyor 😔 iki gundur uyku yok az uyuor