Yeni 6 aylık olan bir bebeğim var. 2 gün öncesine kadar gorseniz, bin maşallah akşam 9,10 gibi yatar sabah 4 TE kalkardı. Arada uyanirdı tabi ama çok ağlamadan emziğin ağzına verdiğimizde susar geri uyurdu. 2 gündür görseniz..
Sanki hiç uykusu yok gibi, akşam 7 buçukta uyumak istiyor neyse yatırıyorum. Ağlıyor uyumayinca çünkü. Uyusun ne güzel işte bebek için güzel birşey diyorum kendimce. Sonra yatıyor 1 saat sonra uyanıyor. Saat başı ama ya. Yeri geliyor yarım saatte bir. Gece beslenmesini de kesmiştim.o kadar rahatlamıştım ki anlatamam. 4 TE kalkar mamasını hazırladım içerdi geri uyurdu 1 saat sonra sabah 05.00 gibi babasıyla yer yatağında oynarken uyuya kalırdı. Ne yapicam ben bı fikir verin LUTFEN NE YAPMAM LAZİM BİLMİYORUM ESKİ DUZENE GERİ NASİL SOKARİM 😔😔😔BOYLE İNANİN COK KOLAY OLMUYOR COCUGUN HAREKETLİ ZAMANLARİ.