Beren5Duru Kızım cok aglıyordu ben sancı var atak haftası fln sanıuordum ıstahsızdı uyanıkkken sut kesınlıkle ıcmıyordum 6 saat ac kalıyordu dr gıtık ve kum oldugunu soledi 😞
Splash-Splash-Love Beren5Duru Böbrekte kum fazla sancılı bir süreç. Allah yardım etsin ben yaşamış biri olarak söylüyorum zor. Ama geçiyor inanın tedaviyle çok kolay atlatılıyor
okuyanannee Beren5Duru ah yavrum 4 aylık nasıl kum olur ya 😢ya benim kızımda aynı anlattığınız gibi idrar verdi bizde ama sonuç çıkmadı
pogacayanakli_aylamm Beren5Duru suyu bol içirin. Sabahlari ac karnina dogal ev yogurdunun suyunu içirin. 1 cay kasigi ile baslayip 2. Gun 1 tatlı kasigi 3. Gun 1 yemek kasigi ile icirin. Herhangi bir sorun olmazsa günlük 1 2 yemek kasigi verin. Suyuda günlük 30 cc ve 100 cc arasi verin.
Beren5Duru Ulturasonda kum oldugunu soledıler cumartesi gıtık ıdrar tahlılı yetısmedi pzrtesi bellı olacakmıs ben hıc bezınde degısık bısey gormedim ama
Splash-Splash-Love Beren5Duru Ben bebek değildim 6 7 yaşlarındaydım küçüktüm. Hastanede yatış vermişlerdi 10 gün kadar belki de daha fazlaydı.