Elifim_derinim Gayet insani yorum yaptım. Ne üzecek ne moral bozacak tavırda bulunmadım. Sataşacak tarzım dahi olmadı, başka yöne çekmeyin. Bebekler hassas limon dahi sürülmez, deri altına nüfuz edip zarar veriyor. Doktorunuza danıştınız mı diye sordum, ateşini aldıysa neden hala tekrar çıkıyor ve iniyor? Bi işe yaramamış değil mi? Düşürmek için ugrastığınızı zaten anlıyorum, sadece bu tarz karışım vs şeyler sürmemeniz gerektiğinin altını çizdim. Akıl vermedim, hakaret etmedim, linçlemedim. En basit sirkeli su, içerden ateşi tetikliyor dışardan ateşi düşürüyor. Daha zararlı, anlatmak istediğim ondan bundan duyup görüp yaptıklarımızım aslında yanlış olduğu. Umarım ateşi düşer ve bebeğiniz iyileşir. Tartışmak değil derdim üzüldüm sadece. İyi günler