Ya çıldıracağım kızlar üşüttük geçen gün bebeyi burnu filan akıyordu hapşırık tıksırık fizyolojik serum kullanıyorum 2 gündür toparladı arada öksürüyor salı günü doktor randevumuz var gel gelelim emme sıklığı azaldı 3 saati buluyor bazen zorla vermeye çalışıyorum ağlıyor sütümmü tok tutuyor anlamadım emzik verince cokur cokur emiyor aç sanıyorum kahroluyorum memedeyken emmiyor kıyafetlerimiz üstümüz başımız hep süt burnu tıkalı değil gayet güzel nefes alıyor 😞 mesela şuan 5.30 ben en son 2 de güzelce emzirdim doyurdum uyudu şimdi ise kaldırdım uyandırdım ter içinde kaldı yinede emmedi üşütünüz değiştirip geri uyuttum bu geçecek mi memeyi mi bırakıyor sıpa yoksaaa🥺