Sunayaz bende 25 günlük anneyim. Aynı sorun bende de var. Bende normal doğum yaptım. Ilk 1 hafta cok cok fazla gazım vardı ve hic tutamiyordum. Hem hastanede hem evde herkesin yaninda kaçıyordu istemsizce 😂😂 ikinci hafta yine gazım vardı ama cok yoktu, yine istemsizce kaçıyordu. Daha sonra azaldi yavaş yavaş. Şuan hala gazım var ama tutabiliyorum en azından. Tutamayacak gibi olursam lavaboya gidiyorum hemen 😂 benim bebegimi vakumla aldılar. Zor doğum yaptım ben. Internetten arastırdığımda vakumla olan dogumlarda gaz sikıntisı olabiliyormuş. Ilk bi kac gün cok utaniyordum ama sonra herkes alıştı, bende alıstım. 😂 daha bu zamana kadar kocamın yaninda bile gaz yapmayan ben.doğumdan sonra en çok kocamdan utandim 😂 ama yavaş yavaş geciyor. Ben gaz yapan yiyecekleri hic yemedim. Meyve bile yeni yemeye başladim.