Allah aşkına gitmediğim doktor kalmadı gece 1 saatten fazla asla uyumuyoruz. Diş degil hep böyleyiz reflusu var dedim gaviscon kullanıyorum yok uykusu var ağlıyor uykuda kıvranıyor dönüp duruyo ayaklarıni kasıyor anlamıyorum ağrı kesici veriyorum bazen yok aynı yine nedir bu ya çocuk perişan ben perişan gündüz 2 uyku yapıyor 1 buçuk saat yada bazen 2 saat