Esra357 İlk adetimi oluyorum galiba normal doğumdan sonra 45. günüm ama ayaklarımın alti feci yanıyor ve ağrıyor kollarım bacaklarim dökülüyor önceden hiç böyle olmazdı normal mi
Tatlim Esra357 40 çıktıktan sonra olan arkadaş çok. Ben ilk 10. Ayda oldum leke şeklinde. 11 de olmadı 12 den sonra duzene girmeye başladı. Sizin yazDiklarinizdan içime kurt düştü adet değil de hasta falan olmayasınız?
Esra357 Tatlim ya aslında ben de şüphelendim dedim usuttum falan mı ama 15 gün aradan sonra koyu lekelenmeler oldu bugün ilk defa
Tatlim Esra357 hmm olabilir o zaman bunyeniz de zayıf şu an . İnşallah regl olsun zaten hasta olmayın bebekle zor 🙏
Karaaslan11 Bende doğumdan 10 ay sonra oldum sadece 1 kere 5 ay geçti ve bidaha olmadım 🤔 sizce Bi doktora görünmeli miyim??
Tatlim Karaaslan11 aklımda kaldığı kadarıyla 18. Aya kadar normal kabul ediliyor. Emzirme yumurtlama döngüsünü baskiliyor. Bana kalırsa siz yine de bir hekime görünün bı kontrolde fayda var.