Benimde 3 aylık kızım var.hamileyken çok kilo almştım.herkes dediki emzirirken daha da alırsın.ama dogumdan sonra şunu ye süt yapar şunu ye bol süt olur diyenlere kulak asmadım.internetten süt yapacak şeyleri araştırdım bol su tükettim.farkettimki bulgur pilavı bende süt yapıyo.sütün azalınca hemen bi tabak pilav yiyorum onun dışında az yiyorum bol su ve yeşillik yiyorum.şimdi 56 kiloyum.12 kilo vermişim