Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 10 aylık, akşam hafif ateş ve burun tıkanıklığı ve akıntısı başladı. Serum fizyolojik uyguladık, aspire ettik, ateş düşürücü verdik. Uykuya zor daldı ama şimdi de uykusunda sadece ağzından nefes alabiliyor. Uyandırıp burnunu açmalı mıyım, uyanmasını mı beklemeliyim? Bu şekilde ağzından soludukça iyice hasta olur diye korkuyorum, doktoruna da ulaşamıyorum. İlk kez burnu bu derece tıkandı, ne yapacağım bilemedim. Soğuk buhar makinesi çalıştırıyorum, başucuna karanfil batırılmış soğan koyuyorum onlar da fayda etmedi. Uyandırıp serum fizyolojik yapsam mı, uyandırınca ağlar daha mı fena olur?