Merhaba anneler. Şu sıralar salgın varmış oğlum uyuyordu bi anda uyandı ve kusmaya başladı aynı zamanda aşırı kokulu ishal şeklinde kakasını yaptı ve kucağımızda bayıldı . Hemen en yakın hastaneye koştuk tabi orda serum takılıp damar yolu açılıp hemen sevk edildik Devlet hastanesine . Ve inanılmaz bi kalabalık vardı bütün çocuklar hasteneye neredeyse baygın yada bayılmak üzere geliyor. Bu postu açmamın sebebi de ne olur yavrularımıza dikkat edelim canım anneler. Hastaneye gidene kadar ölüp geri dirildim resmen. 20 dakikanın içinde geldi bunlar başımıza. Eğer çocuğunuz kusmaya başladıysa hemen hastaneye koşun sonrası rabbim esirgesin çok kötü oluyor 🥺 Umarım böyle bi durumla karşılaşmazsınız …