Merhaba güzel anneler bebeğim 3 gündür kakasini yapmıyor şuan 2 ay 4 günlük 40indan önce hergun yapardı hatta her bezde biliyorum gün geçtikçe sayısı azalır ama bu bebeğim ruhsatsız ediyor karnı hafif sert normal mi birde kakası ilk zamanki gibi deıl hafif katilasti meme+mama şekilinde gidiyoruz tecrübesi olan bilgi verebilir mi içim içimi yiyor 😔