Merhaba anneler. 3aylik oğlum var fıtığı olduğunu farkettim doktora götürdük ultrason çekildi ve 4cm büyüklüğünde olduğunu söyledi hemen ameliyat yapılması gerektiğini yoksa bağırsak düğümlemesi olacağını söyledi bu arada hastane özel. Başına gelen var mı hemen yaptırdınız mi bide doktor öneriniz varsa cok sevinirim devlete götürmeli miyim acaba para için mi hemen yapılması gerekir diyorlar bana cunku saglam bir fiyat cektiler sunnetle beraner 6000 lira kadar lutfen acil ses verir misiniz