Gulsen4224 Ayseg 4,5 aylık kızım kabız yazık yaparken koyu koyu bide ıkınıyor 😏3 gün kaka yapmama durumu oluyor
Deletedmom5284 İlk 6 ay kabızlık problemi yaşadım ama zeytinyağı veriyordum düzenli olarak rahatlıyordu, birde probiyotik kullanıyordum
aslinur_60B Ayseg maflor diye bi marka kullandım bende gayet iyi geldi ama doktora sormadan kullanmayın lütfen 🙏
Gulsen4224 Ayseg hayır cnm eczanede satılıyor 1 çay kaşığı dolusu kadar olmasın ama ver karnını yumuşatıyor 🌸
Momys_-girl Mama meme olarak devam ediyoruz ve genellikle sabah 6 da kakasını yapıyor ve yaparken her gün ı kınıyor yavruş😩